EsZe anlıyorum , bana da doktorum sabahları iç demişti ama ben tiroit kullandığım için öğlenden sonra içiyorum (hap şeklinde Demir ilacım) ayrıca doktorum şunu da söyledi portal suyu yada portakal mandalina c vitamini desteği emilimini artırıyormuş , maden suyu da içebilirsin demişti