Nesrnn Son günler geçmiyor sancı var ama açılma yok 9 yıl sonra gelen mucızem için gun sayıyorum artık saglıkla kavuşalım inşallah sizler ne durumdasınız ?
Edakayhan Nesrnn bizimde uygulamaya göre son 12 gün normal doğum bekliyoruz benim haftalardır altta baskı çok oluyor şuan bi kaç saattir çektiğim bi ağrı var ama hep benimle siddetli degil anlamıyorum sancı mi değil mi
1Anneadayiiii Nesrnn son 2 🥹 cumartesi kavuşuyoruz oğluşumla bizde 4 senenin sonunda kavuşacağız inşallah 🤲🏻🫶🏻 Rabbim hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🏻❤️
Bezelyelerimm Nesrnn don 4 ama bakalım beklemedeyim ne zaman gelmek ısterse ılk kızım 41+1 de gelmek istemişti
dilekcorek21 Edakayhan aynı baskı ağrı hissi bende de var sancı mı değil mi anlayamıyorum hep var çünkü değil sanırım
Nesrnn Edakayhan benimde aynı sancı var ama sıddetşı degıl acıle gittiğimde bu sancıyla dogurman imkansız diyorlar sanırım evde sancı cekmek daha mantıklı
Nesrnn Lavin97 maşallah sizin cok cok az kalmış benimde gelen giden yok sancı var ama açılma yok bu benı cok korkutuyor
Gamzeeee14 Uygulamaya göre 13 normal doğumu bekliyoruz bugün çatı muayenesi olduk bakalım paşam ne zaman gelmek isticek daha şimdiden uyutmuyor beni artık herşey çok zorlaştı
Nesrnn Gamzeeee14 saglıkla kavuşalım inşallah bende aynı uykular haram oldu ödem var tum tuşlara bastık bakalım ne zaman gelmek isteyecekler 😊😊
Gamzeeee14 Nesrnn gerçekten de artık insan doğsun istiyor vucüttaki değişiklikler zorlar oldu ödem hareket kısıtlığı ağrılar uykusuzluk birde tekmeler kaburgam kırılmadan o minik ayaklarla tanışmak için sabırsızlanıyorum