1bayanmuallime hamilelikten önce suyun önünden geçmezdim ilk ayımdan itibaren kendi kendime susuyorum ve artık su içmekten şişiyorum içtikçe içesim geliyor günde 3lt oluyor bir kaç kere 5lt bile oldu doktorum sıkıntı yok dedi paket su alıyoru 1.5 1.5 içiyorum hep ordan ne kadar içtiğimide anlıyorum işin garip yanı sadece sarıkız marka su içebiliyorum diğer sular ne marka olursa olsun ağzımın tadı gitti sanırım asla içesim gelmiyor ve acayip şişkinlik yapıyor