Ayseeee35 Kızlar 39 haftalık olduk bebeğimin boynunda ultrasonda kordon vardı ama ön kısımda var mı göremedik hareketleri de azalmıstı bu hafta o yüzden iki kere nat cekildim ikincide biraz hareket etti ama yine de insan korkuyor bu durumu yasayan var mı
2cocuk2kopek Ayseeee35 ilk gebeliğimde benim vardı canım eğer kordon varsa riske atma aldır hemen zaten normale almazlar buşekilde
Hirremdgr Ayseeee35 benim oğlumda doktor farketmemisti kordonu ben hareketi azaldı diyince nst çekildi var kalp atışları düşüktü acil sezeryana alındım kordon gerçekten boynuna çok kötü dolanmisti sizi neden doğuma almadilar acaba
Ayseeee35 gokcekocyigiit kordon boynunda var ama önü kapalı mı dönüyor mu belli degil ikinci nst normal cıkınca hocamız gerek duymadı bilmiyorum
Ayseeee35 Hirremdgr benim ultrasonda boynuna havlu atmıs gibi düşün öyle görünüyor önü kapanıyor mu belli degildi basını egdigi için göremedik hareketleri azaldı dedigim için nst inceledik bebek hareket etmiyordu ama kalp atısı iyiydi tekrar aksam cekildim her sey yolunda dedi ama ultrason cekmedi yarın cekilecegim suan bir gerildim bebegim aksam hareket etti ama sıkıntı var mıdır acaba doktoruma güvendim insallah bir sorun olmaz
gokcekocyigiit Ayseeee35 haftanız zaten gayet iyi, riske atmaya ne gerek var, 36 haftada kordon dolandığı için hemen doğuma aldılar beni, çok şükür o haftada bile kızım küveze girmedi, bence başka doktora da gidin, sağlıkla gelsin bebeklerimiz
Ayseeee35 gokcekocyigiit muhtemelen bugun sezeryan olur dr memnunum bebegimi tehlikeye atacagını sanmıyorum Allah korusun kötü bir şey olursa geri dönüşü de olmaz erkenden bir gidip konusacagım