Canım ben yurt dışında yaşamıyorum ama çok araştırmış biri olarak yazayım. Yoyo bebek arabası hafifliğiyle güzel ama yeni doğan için uzun süreli kullanımda çok konforlu bulunmuyor diyen çok olmuştu. Ben iki çocuğum olduğu için Wagon Premium aldım, hem yeni doğan uyumlu hem de taşıma kapasitesi 75 kilo, içi baya geniş. Ayrıca çift yönlü de kullanılabiliyor, hem itmeli hem çekmeli. Katlaması kolay, çok sağlam ve uzun ömürlü.