Love13 Evet araları tam 1 sene🤭😂İlk kızım 16 Temmuz doğumlu geçen 10 ay önce, şimdiki 20 Temmuz olacak nasipse.. Kıyafet almayı düşünmüyorum o yüzden yeteri kadar zaten var hepsi yepyeni duruyor..
Ekstra alacaklarımsa;
Sezeryan olacağım için Depend Ped
Kızıma yeni bi hastane çıkışı alıcam 5’li
Kendime pijama takımı
Yenidoğan Bez ilaveten ıslak mendili arttıracam
Şampuan, Emzik, Kapı süsü ve Beşik