Nz1 kuzum ben mide yanmasını çok çektim 20 li haftalarda başladı 32 ye kadar çektim sonra doktor punto diye mide koruyucu ilaç verdi her sabah bir tane aç karna içiyorum ve o günden beri mide yanmam olmadı suan 36 haftalığım doktoruna danışıp içebilirsin belki yazar sana da tavsiye ederim