civcivanne58 5 gün önce kanamam oldu doktora gittiğimde bebeğin aşağıda durduğunu bundan dolayı kanama olduğunu söyledi ve ilaç verdi vajinal muayene ettiğindeyse bebeğim sağ taraftaydı her zaman ultrasonda da sağ tarafda duruyor siz cinsiyeti ne olabilir 🥹🐣
Yenibirannee civcivanne58 bu benim 3. gebeliğim ilk defa bunda yerleşme kanaması yaşadım hep solda ve ortada geçen hafta erkeğe benzetti doktorum bugün tekrar gittim kıza benzetti %90 oranla ama 1 ay sonra en net cevabı verebilirim dedi 13+3 haftalığım
fairytale_ civcivanne58 benimde bebegim sag taraftaydi erkek bebegim doggduu😍🥰oglusun 5. Ayina giricek saglikla gelsin sizin bebeginizde
Burnosunn_annesi civcivanne58 Ya bilmiyorum genelde çevremde çok erkek bebek olunca kanama lekelenme yaşayanlar oldu ben de iki gebeliğimde yaşadım ve gerçekten ikisi de öyle oldu tesadüf mü hurafe mi gerçek mi bilemeyeceğim ama genelde erkek bebekler kanama yapar 🙂
civcivanne58 Yenibirannee Anladımmm benimde 2. Gebeliğim kızımm hep soldaydı ama bu bebişim hep sağda şuan 12 haftalığız kızımda hiç kanama yaşamadım
civcivanne58 fairytale_ Allah bağışlasın🥰 benimde 2. Gebeliğim 3 yaşında kızım var 🌸 inşallah bi tane de oğlum olur önce sağlıkla tabikide 🙏🏻🥹
civcivanne58 Burnosunn_annesi Benimde 3 yaşında kızım var bu 2. Gebeliğim kızımda hiç böyle birşey yaşamadım🥹
Burnosunn_annesi civcivanne58 Rabbim hayırlı bir şekilde bu sefer de erkek bebiş nasip etsin iki meyveden de tatmış olursun Allah’ın izniyle bilmiyorum gönlün de ne var ama dua etmiş olayım ben🤲🏻🥰 erkek bebişler kanama yapar kendinde tecrübe edindim ve çevremde çok örnek var burada da hatta bir arkadaşın öyle olmuştu 6 hafta mıydı bilmiyorum yanlış olmasın ona da söylemişim erkek bebekten dolayıdır tabii herhangi bir başka bir sıkıntı olmuyorsa ve ileriki haftalarda gerçekten bebişi erkekti 😊
civcivanne58 Burnosunn_annesi İnşallah sağlıkla bi tanede oğlum olsun isterim tabikide 🙏🏻🥹 çok teşekkür ederimm bebiş aşağıda duruyor resmen kızımm hep yukardaydı😂
Burnosunn_annesi civcivanne58 her gebelik aynı değil 🤤 Rabbim gönlünüzdeki nasip etsin hayırlı bir şekilde 🤲🏻♥️
fatosf_22 civcivanne58 benim ilk gebeliğim hep sağdaydı oğlum oldu bunda ise başından beri hep soldaydı ama Buda erkek bence asla alakası yok
Ronza Bende yerleşme kanaması yaşadım oğlumda ilk kızımda yaşamadım şimdi hamileyim yerleşme kanaması yaşayınca erkek sandım kızmış😂
Kubradmurat civcivanne58 bebek cinsiyeti sag veya sol şeklinde yorumlanmaz canım onun gerçekliği yoktur