Nuray1905 refakatçiye bile ihtiyacın olmuyor hem sana hem bebeğe çok iyi bakıyorlar benim vardı tabi yanımda annem ve eşim ama dediğim gibi şuna ihtiyacım var dememe gerek kalmadı. Doğumdan sonra hem senin için hijyen paketi hem bebek için hijyen paketi veriyorlar hani eksik bir şeyin bile kalmıyor. En önemlisi yenidoğan doktoru çok başarılı ve ilgili biri. Ben sezeryan olup ilk gün ayağa kalkanlardanım dediğim gibi süreç benim için çok iyi geçti acabaya asla düşmedim. Doğum sonrası çocuk kontrolleri çok iyi ben hala çocuğumu oraya götürüyorum LİV çocuğu olduğu için indirimli bakılıyor falan.