Herkese merhaba yaklaşık 3 senedir spiralle korunuyorum adetim gecikti kan değerlerim düşük olduğu için böyle olduğunu düşündüm ihtimal vermiyordum dün bi gittim meğerse hamileymişim ⅚ haftalık bu spiralin tam üstünde bu şekilde yaşayıpta sağlıklı bir gebelik geçeren var mı hafif kahve lekelenmem var doktora gittim bunun için 1 hafta sonra netleşir dedi bebek oluşup oluşmamasına göre ama beta hcg değerim gayet haftamla uyumlu