Fraublt-31111 Kızlar 4 haftalık hamileyim belirtileriniz nelerdir bel ağrısı ve alt karın ağrısı var bende daha önce kürtaj oldum kalbi durmuştu korkuyorum inşallah sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alırız
momBg Fraublt-31111 amin canım 💕benim şuan için kasık ağrım var beta değeri kaç senin şuan birde ne zaman doktora gideceksin gittin mi yada ne dediler nasıl ilerleyeceksin🌺