aydemirelif 37+4 günlük hamileyim oğlum olucak işallah 3kilo 30 gramdı geçen hafta çevremde herkes doğurmadın mı daha diyo iyice sinirleniyorum artık sizler ne durumlardasınız
tugrammm aydemirelif su insanlara da sinir oluyorum nie bu sacma soruyu sorup insanın canını sıkarlarki size ne ne zaman doğarsa doğar.bir hayır duası edin yeter ne zaman doğacagı sizi ilgilendirmez diyceksin valaha..
Hazinem aydemirelif bna da her önüne gelen kız sen doğurmadın mı daha diyo doğurup çocuğu ewde bırakacak halim yok ya doğursan yarın kapını açmazlar o bi ağız alışkanlığı gbi olmuş insanlarda daha karnına bakıp Doğum tarihi verenler bile 😂😃☺️😀
Tuba06 Aynı durumdayız telefon caliyo açıyorum daha duruyomusun demezlermi Allahım diyorum herkez benden sabırsız doğursam illa duyarsınız merak etmeyin diyorum artik bugun konturolum var belki bugun alir yada yarin sezeryan olduğu icin şubat ortası demisti dualarınızı eksik etmeyin 38+6 olduk ölcumler biraz ufak çıkıyor 37 olarak görünüyor 2 hafta geriden geliyor insallh bi sorun olmaz
Leyna Bdnde 37+4 haftadayım az önce eşimle konuşuyorduk bir hafta sonra gelirse babası gibi balık burcu olacak minik kızım :) 36+5 te gittik enson gelmeye niyeti yok dedi dr bakalım pazartesi ne olacak
Aselimmmm Bende 37+4 günlük hamileyim. Bende de hiç bi belirti yok. bebekde 3 kilo dedi doktor ama sanki hiç doğmicakmış gibi geliyor bana