eedkcc kızlar bat 14 ilk negatif sanmıştım ama sanki çizgi var gibi hayal mi görüyorum böyle olan var mıydı yorum yapabilir misiniz ya🥹🥹sabah ilk idrarla yapmadım ama çizgi mi vaar
Sultankut eedkcc test karışık geldi nereye bakacağımı anlayamadım. En son matematik testimle böyle bakışmıştım
maihayal eedkcc çizgi var gibi ama isterseniz başka bir testle daha deneyin bir de kan verip kesin sonucu öğrenin derim, ben de öğlen yapmıştım testi pozitif çıkmıştı varsa sabah ilk idrarla olması da şart değil sanırım
Sultankut eedkcc umarım geçmişsindir asdfrğrı Şaka bi yana yarın ilk idrarla başka bi testle tekrarlamanı tavsiye ederim bunda net bişey diyemeyiz
eedkcc Ayshababy bu çizgi 3. dk gibi belirdi ilk konduramadım sonra beklettim biraz daha geçince belirginleşti ama cok erken daha reglime 7-8 gün var
Minik_04 eedkcc inşallah bebişin seninledir olmasa bile hicc umudunu kesme🥰sadece gebelik istiyosan kendini bu konuda strese sokma ne zmn ki kendini rahat bıraksan o zmn olur
GULLMOMMY eedkcc bende böyle olmuştum bata 6 7 gün kala yaptim böyle cikmis tı hakkınızda hayırlısı olsun hata 8 9 gün kala yapmıştım negatife 3 gün sonra yaptim pozitif e döndü inşallah sizinde öyle olur en iyisi kan verin