Hux Kızlar 36 haftalığım çatlayacagım kadar zaten catladım ama acayip 3 4 gündür karnı kaşınıyor kaşımak istemiyorum daha kötü olur die krem de sürüyorum fayda etmiyor neden oluyor bu kaşıntı acaba