Durutoprak Gelin toplaşalım naptınız kontroller nasıl gidiyor kese bebek kalp atışı gördünüz mü ne durumdasınız konuşalım insan aynı süreci geçiren birilerini arıyor 🥹
Helink Durutoprak merhaba 5+4 kese göründü bebiş de göründü minicik haftaya kalp atışına çağırdı bu arada alttan bakılarak görüldü 🥰🫣 tek sorunum aşırı karnım şişti nedenini anlamadım ve bulantım var
Busra_crt Durutoprak benim de 5 +4 yarın doktora keseyi görmeye gideceğiz çok merak ediyorum endişeliyim
tugceclk777 Durutoprak 28 mart son adet Uygulama 5+6 gösteriyo Ilk test 179.5 Ikıncı test 416.4 cıktı Pazartesi ılk randevuma gıdecem 🥰
Edaaa38 Ben de galiba 5+4üm geç döllenme olduğu için yani normalde 7+3 ama geriden geliyor beta değerime göre. Daha kese görmedim vajinal bakılmadı haftaya randevum var keseyi bebeği görürüm İnşallah
iremm25_ Edaaa38 Edaaa38 bende bugün betaya baktırıp öğrendim 1000 çıktı son adet tarihim 22 mart. Arkadaşın birisi bana haftana göre değerin düşük dedi korkuttu
Durutoprak Helink oh süper 🥰 ben de 13 mayısta tekrar gideceğim 6+3 olmuş olucaz umarım bebeği görürüz bu sefer 🙏 bende de var şişkinlik gaz problemi yaşıyorum normalmiş hamilelikte sindirim problemleri
Durutoprak tugceclk777 Hayırlı olsun inşallah sağlıkla büyüsün benim de son regl 29 mart aynı sayılırız 🥰
Maheste tugceclk777 hayırlı olsun benimde son adet 28 mart 😊 bugun kontrole gittim kese oluşmuş bebek tutunmaya çalışıyormuş haftaya inşallah kalp atışını duyarmışız inşallah, 🙏
Edaaa38 Durutoprak hayırlı olsun canımm 🌸en son pazar günü baktırdım 1321di şimdiye 2500ü geçmiştir kontrole kadar da çok artacak İnşallah haftaya kontrolüm
Nergiz1234321 Durutoprak benim betam 1340 6. Haftaydım 5 haftalıkken kesem göründü sizde beta haftaya göre düşük mü normal mi
Helink Durutoprak hayırlı olsun size de sağlıkla evlatlarımızı kucağınıza alalım 🙏 evet normal diyorlar doktorum da 1 aya iner dedi
Kartalmommy Durutoprak sizinle aynıyız sanırsam benimde 29 Mart son tarih bende 14 üne randevu aldım 6+4 e denk geliyor o gün. rica etsem haber edermisiniz bebişle ilgili benim ilk bebişim olucak çok bir bilgim yok bilgi alışverişi yapmış oluruz
Fndnr Durutoprak bende şişlik var 6 haftalık dün keseyi gördüm bu şişlik gaz sıkışması normal mi bilmiyorum tedirginim
irem_zengn Benim de son adet tarihim 26 Mart doktor kontrolüne 4+4 te gittim bebeği de keseyi de gördük. Kalp atışı için henüz küçük dedi şuan 6 haftalığız tam bizde pazartesi kalp atışları için gideceğiz
Durutoprak irem_zengn oh ne güzel maşallah 🧿♥️ bende sabırsızlanıyorum inşallah bebeği ve kalp atışını görürüz salı günü 🙏