Anneonlime616 Kızlar iyi geceler 13 haftalık hamileyim de hapşırınca kasılıyor gibi karnım anlamadım yatış pozisyonundaydım hapşırırken normal mi
mervebusra Anneonlime616 Bendede aynısı oluyor bide kramp giriyor gibi oluyor şimdiden böyleyse son aylarımı düşünemiyorum (kasıklarım da) ikinci gebeliğim ilkinde böyle bir şey yaşamamıştım Dr da normal olucak böyle şeyler dedi 😥 ben daha 10+5 bazen korkuyorum inşallah birşey olmaz 😥
Anneonlime616 mervebusra inşallah olmaz ya benimde ilk gebeliğim sağlıklı bir şekilde nasip olsun bebeklerimizi kucağımıza almak içini ferah tut duanı et ✨