Premsescik Ben 38+5’te doğuma giderken 2700 kilosu dedi doktor. 2500’i geçtiyse korkma dedi. Çocuk doğdu 3050 gr 😁 Normal doğum yaptım. Zaten çok kilolu olmaması iyi bir şey normal doğum için. Doktorların da yanılma payı olabiliyor bunu da göz önüne alın. Bence kilosu gayet iyiymiş 300-500 gr kimse takılmasın 😇