SevdaNurum Arkadaşlar merhabalar. Şuan 27 +2 hamileyim. Dünden beri hafif hafif kasık ağrısı hissediyorum. Gece yattığımda özellkle dönerken... Az önce yürürken de oldu. Acaba normal midir?
Mym SevdaNurum 26+6 haftalığım bendede oluyor ara-sıra.Doktoruma sordum normal dedi,ama aşırı ağrı yoksa tabi