Mevsim5 Bugün sabahtan beri sol göğüs ucuma bi sızı girip saniyede geçiyor. Hamilelikte göğüs büyümesinden ya da süt bezlerinden falan kaynaklı olabilir mi yaşayan var mı? Çok sinir bozucu bir his 😅
Merve8155 Mevsim5 aynisi bana.oldu.canim hemde nasil bi aci hic gecmicek sandim.hala ara ara oluyor goguslerin buyumesi ve sut bezleriyle ilgili sanirim🥹
Mom6535 Mevsim5 benim sıvı da geliyordu doktorum normal bir durum olduğunu söylemişti gelişiyor süt bezleri o yüzdendir canım
Mevsim5 Merve8155 yha çok fena bir şey. Göğüsüm eskiden çok küçüktü büyümesi hoşuma gidiyor ama böyle değil ahahahha 😂
Mevsim5 Sprint26 biraz baktım da süt kanallarından dolayı oluyormuş sanırım. Bunu da çekeriz napalım 😅 teşekkür ederim yanıtın için
Sprint26 Mevsim5 evet süt bol oluyor sonrasında 😄😄😄 büyükse ama sorun benim öyle bir yere değince bile çile
Mevsim5 Mom6535 aa ben de henüz öyle bi durum olmadı sızı olup geçiyor ve sadece bir göğüsümde oluyor
Mevsim5 Sprint26 bol bol olsun yarasın inşallah bebişkolara 🙏🏻 ay valla benim minnacıktı göğüslerim büyümüş hali 75a’yı tam dolduruyor 😂😂 yazık bana 🥹