Ela009 yeni görüyorum postunuzu Fsh yüksek çıkarken peki e2 değeriniz kaç çıkıyor, aslında e2 bazı aylar yüksek çıkınca Fsh I baskılıyor. Bunlar haricinde deha kullanırsanız bununda Fsh I baskıladığını söyleyen hekimler var . Ve e2 düşükse eğer yükseltmek için bol fitoöstrojenli beslenebilirsiniz. Saraçoğlunun kürünü deneyebilirsiniz ilk soğan kürüyle başlıyor ardından aslanpençesi civan perçemi olarak gidiyor YouTubeda vardı videosu. Allah bu yolda kolaylıkla kucağınızı doldurdun inşallah