Mavimsi89 Merhaba arkadaşlar ben tüp bebek ile ikiz hamile oldım ama biri boş kese biri kalp atışı aldık şükür . 9 haftalık hamileyim ama nerdeyse hergün kanamam oluyor sizde de aynı sorun yaşayan oldu mu
PirayeninSeyri Merhaba her gün değil ama iki farklı sefer oldu birincisi kahverengi bir hafta sürdü ikincisi bir gün kırmızıydı. Duphaston ve progestan iğne kullanıyorum iğne bitmişti dr iğneye devam et dedi. Siz kullanıyor musunuz? Bende yeni 9.haftayım