Mimamnn Merhabalar, hamileliğimi yeni öğrendim ilk gebeliğim beta değerim 14912 çıktı. Doktor keseyi gördü 4 hafta 5 günlük ancak bu değer biraz kafamı karıştırıyor bu durumu yaşayan var mı?
mavideniz9696 Mimamnn İnsanlar genelde düşük olduğu için üzülürler ama siz yüksek olduğu için mi üzüldünüz😂 Maşallah işte daha ne istersiniz
Girlmama Mimamnn brsn_dgn26 beta degeri onemsiz sadece kese gorunene kadar 2 gune bir 2 kati artiyor mu diye bakiliyor eger artmiyorsa sıkıntılı bir gebelik oluyor sat sizin bebeginizin haftasini gosterir beta gostermez
1melekannesi3858 mavideniz9696 canim mrb bugün kan tahlili yaptirdim olması gereken adetim 6 sinda idi 5 gün gecikme oldu sonucum 149 sence nasil
Mimamnn Yok yok üzülmedim sadece net bir açıklama almadım doktordan kendi kendime kafam karıştı diyebilirim ☺️