Yenibirisi Merhaba 40+3 deyiz ilk gebelik. 41 e kadar bekleriz dedi doktorum. 41 i aşıp bekleyen oldu mu ? Doğumun kendiliğinden başlaması için neler yapılabilir acaba? Bir de suni sancı fitil diye okudum doğru mu damardan verilmiyor mu acaba?
Minigim_ben1 Yenibirisi bende 40 haftalık hamileyim bugün kontrolde ne sancım ne vardı ne açılmam 41 e kadar beklicez olmazsa suni sancı vericez dedi doktor
zynpknt Yenibirisi her doktor farklı başlatıyor benim doktorum fitil değil serumla veriyor kimisi fitil veriyormuş
Gulsen0178 Yenibirisi canım egzersiz yapmaya calis ben en son eşimle eve gelirken kaldirimda aksak yürüyüş yapiyordum gecesine sancım başladı, birde suni sancı her yerde ayni degil sanirim bana damardan verdiler
Smile0 41+2de sancım kendiliğinden geldi bir risk görmüyorsa beklene bilir. 2 gebeliğimde doktorum o kadar bekleme taraftarı değil.
10gamze zynpknt anlattıkları durumda suni sancıdan önce mutlaka fitil veriliyor sizin dediğiniz ilk doğumumda oldu suni sancı verildi tek fitil planlı doğum gecikince atılıyor genelde ikinci doğumda fitil suni sancı vs verildi allah kurtarsın zor geçiyor
zynpknt 10gamze ya benimde gelmezse şekerden dolayı başlatcak doktorum fitil vermiyorum ben dedi ama bilmiyorum artık sağlıkla kolayca olsun
10gamze zynpknt Hımm bilemiyorum doktor daha iyi bilir tabii bakalım hayırlısı olsun bir avazda kurtarsın allah