Paronayanne Kızlar doktorum kistimi küçültmenin en hızlı yolunun bu olduğu söyledi ama bu ay 1 hafta adetim gecikti feci baş ağrım var titreme tutuyor böyle durumlarda karşılaşan var mı . Ay yoksa hamile miyim diye bile düşünür oldum adet olmadığım için
Minik_04 Paronayanne 3 aylık iğnesini nasil önermiş anlamiyorum yani yaşınız kac bilmiyorum ama ben gecen sene sadece iki kez 3 aylik iğnesi vurdum doktora sormadan adet olmadiğim surecte kist olmuştu şubat ayinda doktora gittiğim de kist oluşmuş adet olmanı engelliyo kistin düşerse adet olursun demişti yani 3 aylik iğnesi adetini engeller adet olmanı sağlamaz ki🤦♀️
Paronayanne Minik_04 29 yaşındayım kistim var diye vurdu güya ama mahvoldum ya sürekli başım dönüyor midem bulanıyor o kadar kötüyüm ki
Minik_04 Paronayanne şaka gibi gerçekten bi daha vurma çok zararli ayni şeyleri bende yaşadim bide hic adet olamiyosun iğnenin etkisi geçene kadar adet olamamak ztn kist oluşturuyo
Minik_04 Paronayanne iğnenin etkisi gecince oluyosun 1 hafta 10 gün sonra ama bi daha vurma kendin için
Paronayanne Minik_04 evet 10 güm oldu canım. Daha önce diğer geliştirici vuruldun mı bilmiyorum inşallah hiç gerek kalmaz ama onun bir yangını oluyor onun gibiyim tıpkı. Anında ateş basıyor soyunup çeşmede yıkanıyorum resmen sonra aniden titreme geliyor yaz günü battaniyeyle oturuyorum
Minik_04 Paronayanne ayy yok onu vurmadim ama bu 3 aylik ignesinde bulantı baş dönmesi ve uyku hali çok vardı oturduğum her yerde uyuya kaliyodum😂😭