Kızlar yarın 39. Haftaya giriyorum doktor nst ye baktığında iyi diyor her şey normal diyor . Doğum kanalına daha girmemiş birkaç defa hurma yedim 4-5 adet yemisimdir.Düzenli yürüyüş yapmıyorum evin içinde yeterince hareketliyim bence yaşadığım yer pek yürüyüşe açık bir yer değil. Sancı yok diyebilirim. Doktor 41.haftaya kadar bekleyelim diyor. sonra suni sancı veririz diyor . Açıkçası biraz korktum kendi sancım olsun istiyorum. Bir de normal doğumda bebeğin sakat doğar diyorlar hadi doguramazsam kafamda birçok soru işareti var benim gibi başına böyle bir şey gelen var mı ?