saniss02 Laavinia evet ilk olacak inşallah. İyiyim çok şükür sadece uykuya çok düştüm bide fazla ayakta kaldığım zaman leke geliyor dikkat etmeye çalışıyorum sürekli yatıyorum. Şu 3 ayı tamamlasaydım diye gün sayıyorum.☺️ Hayırlısı bakalım. Sizin nasıl
Laavinia saniss02 Allah yardımcınız olsun benim de 2. Si benim de tansiyonum düşüyor çok aşırı halsizim falan 🥹 Sağlıkla doğsunlar
saniss02 Laavinia Siz daha tecrübelisiniz ozaman ☺️benim tansiyon sürekli 10.6 10.4 ama şükür sıkıntısını yaşamıyorum sadece uyumak istiyorum. Hayırla sağlıkla kucaklarımıza alalım inşallahh 🤲
Laavinia saniss02 Yani estağfirullah ben de 4 buçuk yıl geçti unuttum 😂 Benim de 10 a 7 çıkıyor genellikle ama etkiliyor beni . Siz kaç yaşındasınız