1994ozg Merhaba kızlar bugün kontrol yapıldı 3cm açıklığım var kan geliyor ara ara, bu şekilde olup ne zaman doğurdunuz
Meryeminannesi20 1994ozg bende çatı muaynesi olmuştum 2-3 santim açıklığın vardı ve ara ara kanamam oluyordu Muayneden sonra düzensiz sancım vardı takip ettim sürekli 3 gün sonra doğumum oldu
1994ozg Shnkh muayaneden sonra kan gelmesi normal doktorda gelir dedi haberide var çağırmadı o yüzden
1994ozg Meryeminannesi20 sancıyla mı anladınız peki korkuyorum ya anlamazsam diye 😅 ilk doğumumda su gelmişti sadece çünkü
Meryeminannesi20 1994ozg düzenli sancınız gelicek en az bi saat boyunca beş dakikada bir gelicek o şekilde gitmiştim 6-7 santimdi gittiğimde
Minyonannecik 1994ozg çatı muayenesi için 36 hafta erken mi sizce doktor 36 yada 37de yaparız dedi ama doğumu tetikleyen çok oluyomuş korkuyorum
1994ozg Minyonannecik eğer kilosu fazlaysa normal etmesi, benimkinin kilosu fazla artık doğması lazım yoksa zora sokacak o yüzden uğraşıyoruz gelsin diye kontrol etti
Minyonannecik 1994ozg kilosu 34 haftada 2500dü normal diye biliyorum ama diğer urlu gelisimi nerdeyse bir hafta ondeymis
1994ozg Minyonannecik güzel 3 olmuştur 37.haftada yapar bence 3.500kg benim şuan mesela gelsin diye uğraşıyoruz
kalocwom 1994ozg Benim de cuma günü çatı muayenem olucak okuduklarımdan dolayı korku oluştu ağrı acı oluyor mu tam olarak nasıl bir süreç beni bekliyor 🥹
1994ozg kalocwom ay yok abartılıyor ama belki doktora da bağlıdır, çok huylu biriyim ona rağmen biraz kastım kendimi bide benimki tetiklemek için çok bastırdı rahatsızlık verdi ona rağmen hemen bitti korkacak bir şey yok
55Ozge55 1994ozg yarın 40 haftalık olucam bebeğin kilosuda 3700 ama doktor yatıralım felan demedi açıklık felan da yok gelen gıden yok
Minyonannecik 1994ozg bende 37 haftada istiyim ozaman çatı muayenesini bide çok can yakıyor mu spekulum ile mi muayene yapiyor