Mege433 Haftamdayım bebeğin eşi rahim agzindaymis , tedirginim. Doktor kanaman olabilir dedi. Doğumda beni neler bekliyor acaba🥴
020525 Mege433 ben previa olarak doğum yaptım. Benim kanamaların 27 haftada başlamıştı sanırım. Şu haftaya kadar kanamam olmamış içini gönlünü ferah tut inşallah kanamam olmadan doğumun gerçekleşir
Cnntn Mege433 Benim de plesanta previa totalisti rahmi tam kapatiyordu. haftada detayli da söylemişti kanaman olabilir dikkat et dinlen ağır kaldırma ilişki yasak. Bu şekilde olursa 5- 6 ünite kan lazım olabilir die söylemişti. Kan sulandirici igne kullaniyordum biraktirdi yerine multi vitamin vermişti. Hep dikkat ettim dinlendim şükür kanama olmadı yukarıya çıkabilir diyordu hep doktorum. 36. hafta kontrole gittiğimde çıkmış olduğunu öğrendim. Şükür doğumum iyi geçti 38+2 ile 24 Nisanda doğum yaptım sezaryen oldu tabi yine
Vaveyla Bana da aynı taniyi koydular 22 haftalık gebeyim ve asiri tedirginim Allah hepimize kolaylık versin kimseyi evladiyla sınav etmesin
Ilke- 020525 merhaba 28′de kanama olduktan sonra süreciniz nasıl ilerledi, kaçıncı haftada doğum yaptınız? Rica etsem sürecinizi paylaşabilir misiniz?
Sema05 Merhaba hanımlar benimde plesanta asagıda 19. Haftadayım korkuyorum da ıkı kızım var geride mecbur yapıyorum işlerimi. Kanama nasıl ciddi boyutta mı oluyo acaba inşallah olmaz bi umut yukarı cıksın dıye beklıyorum bende