[silindi] hamilelik döneminde ortaya çıkan yüksek tansiyon ve idrardaki protein seviyelerinin yükselmesidir. Eğer böyle bı durum yaşıyorsanız direkt doktora başvurun
[silindi] tansiyon yüksekliği, ışık hassasiyeti, şiddetli baş ağrısı, bulanık görme, kaburgaları etkileyen ciddi karın ağrısı, mide bulantısı-kısma, nefes darlığı, ödem gibi şeylerle kendini gösteriyordu sanırım
[silindi] Yani belirtiler başka bir rahatsızlıktan dolayı da meydana gelebilir korkmamalısın eğer içinde bı kuşku şüphe varsa hastaneye git canım internetten bakıp birilerine sorup sakın kendini korkutma
betulyildizz [silindi] ya aslında protein kaçağı arada bitiyor yine yükseliyor tansiyon da yüksek çıkınca merak ettim ama düştü çok şükür
Zg6641 betulyildizz bndede protein çıkıyor ilk eser miktardi şimdi +1 olmuş doktor pek onemsemedi++ veya+++ olunca tehlikeli dedi. Ama tansiyon takibi yapıyorum. Tansiyon yüksekliği önemli