Bir1kelebek Yvhbb yaaa hamilesiniz galiba 🥹 bende çok istiyorum böyle güzel haberleri okumak iyi geliyor hemde hüzünleniyorum 🥲 benim olursa ilk gebeliğim olucak
Yvhbb Minik_04 inşaAllah benimledir 2 düşüğüm oldu geçen ayda kimyasal geçirdim bu ay aslında hiç gebelik yoktu aklımda olduysada şansa olmuştur ama inşaAllah olmuştur 💗
Zeynepinci_ Yvhbb ya bence net çıkmış görünür görünmez çıksaydı olabilir derdim, pazartesi günü haberinizi bekliyorum inşallah sağlıklı bir şekilde vardır