betic Sezaryenden sonra depend kullandım. Gaz sancım çok olduğu için karnımı sıkan kıyafetler giyemedim. Depend o manada iyi oldu.
Biberon lansinoh 2li olandan almıştım, küçük olanı çok az kullandım diğerini hiç kullanmadım bile.
Emzik philips avent en çok tutulan, oğlum 4 ay kadar emdi sonra istemedi. Başka bir sürü marka denedim ama almadı, kendi bırakmış oldu.
Ağız mendili iyi oluyor. Ateşölçer de braun falan iyi diyorlar, bende daha uygun fiyatlısı nexus var, hem kulaktan hem alından ölçüyor. Memnunum gayet.
Sağlıcakla dünyaya gelsin yavrunuz 💐