Kızlar selam aramızda aşılama yaptıran var mı? Süreci merak ediyorum yaklaşık 1 senedir doğal yollarla bebek sahibi olamadık ve doktora başvurmaya karar verdik,Aramızda hiç aklında yokken bı anda aşılama yaptıran oldu mu?diye merak ediyorum yani doktor Aşılama yapmamız gerek diyebilirimi? Bu durumu yaşayanlar oldu mu?Aşılama süreci nedir? Ve kimlere yapılır? Süreci yoğun bir şekilde merak ediyorum lutfen bilgi sahibi olanlar uzunca bir şekilde yaşadığı süreci anlatıp bizide bilinçlendirebilirmi? Şimdiden teşekkürler