Normalde 8 mayıs da planlı sezeryan olucaktım hatta evde bırakacağım beş yaşındaki oğlumu bırakmanın vermiş olduğu üzüntü ve o günün korkusunu çok yaşadım pazar ve pazartesi gecesi değişik bir ağrı yaşıyordum ama son zamanlarda olur diye düşündüm çok kulak asmadım ana gittikçe artıyordu ve beklenen son Salı sabahı saat 5 buçukta suyum tamamen gelmeye başladı asla durmuyordu apar topar kalkıp hastanenin yolunu tuttuk ve beklenen son acil sezeryana alındım çünkü ilk doğumum sezeryan ve makat gelişti Buda aynı şekildi elhamdülillah ikimizde sağlıklı kavuştuk kabul etmek gerekirse ilk doğuma göre biraz daha ağrılı geçiyor ama biz kavuştuk rabbim bekleyen herkesi kavuştursun yarın için taburcuyuz inşallah 🤲