Ssmombe Kızlar hamile olduğumu yeni öğrendim iki gün ara ile beta baktırdım 14 ten 45 e yükseldi artış güzel ama benim karın ve kasık ağrım var bugün başladı tek taraflı bacağıma da vuruyor korkmalı mıyım normal mi
etuerk Ssmombe normal yaklaşık 1 ay kadar regl ağrısı bel ağrısı gibi ağrılar da olabilir kanama kasılma şiddetli ağrı olmadığı sürece korkmayın Hayırlı olsun
anneoluyorum1212 Ssmombe benim de adet olacakmışım gibi kasık ağrılarım vardı. Şu an 15+6 dayım yine bebek büyüdükçe kasığıma baskı oluyor. Bebeğin aşağıda diyorlar doğum kolay olurmuş öyle diyorlar bilmiyorum :)
Ssmombe etuerk teşekkür ederim kanama yaşamadığım için bende normal diye düşündüm ama sizlere de danışmak istedim 🌸