Merhaba güzel annelerim. Çok şükür bu güne geldik. Hem doğum korkusu, hemde kaygı derken günler geçiyor. Bu konu da ne yapmalıyım?
Erken doğum belirtisi nasıl oluyor anlamıyorum ilk gebelik. Bebek sertleşiyor, özellikle ayakta durduğumda. Bazen çok hareketli, bazen az hareketli. Bazen vajinama baskı yapıyor. D.r çoğu şeye normal dedi. Ama annelik iç güdüsü ile endişe oluyorum. Fikir verirseniz çok sevinirim