Aaaa9698 ay yok be bu yeme içme işini bu kadar kasma hiç iyice pişirin sağlam yerden alın tavuk da yiyin ette yiyin sıkıntı yok yani sadece bayat yemeyin bu kadar 🤷🏼♀️ bak ben sekizinci aydayım baya tavuk yedim et yedim balık yedim ton balığı yedim bir ara noodle bile yedim öyle söyliyim sadece taze temiz ve dozunda yediğinde inan hiçbir şey olmuyor hiçbir sıkıntı yaşamadım için rahat olsun