38+5 im şu an en son 37 de doktora gittiğimde 1 cm açılmam vardı ve nts de sancı cıkmıştı ama ben çok hissetmediğim için imza atıp hastaneden çıkmıştım şu an da hafif hafif adet olacakmışım hibi sancı çekiyorum iğce ağırlaştım uykularım düzenim herşeyim bozuldu bir belirti de yok ne yapmalıyım sizce devlet hst. Gidiyorum sürekli randevu bulamıyorum