ozgl_1234 21 haftaya girdik normalde hareketleri hissediyordum bugün hic hareket etmedi bir sorun var midir tahminen
queenanne1 ozgl_1234 ilk gebelikse 23.haftaya kadar aktif hareket hissetmeme normal diyorlar inşallah iyidir iyi düşünün🌸
Nilayy95 ozgl_1234 24.haftaya kadar hareket saymana gerek yok demişti doktorum. Endişelenmeyin benimkide öyle yapıyordu 😌
fairytale_ ozgl_1234 24. Haftadan sonra hareketleri duzenli olucak canim daha kucuk oldugu icin bazen hissetmeyebilirsin🥰
Tgcbbrdmr ozgl_1234 şuan küçük olduğu için çok fazla hareket etmez etsede çok güçlü olmadığı için siz fazla hissedemezsiniz 😌
ozgl_1234 Evet öylede ne bileyim 2 haftadir ne güzel hissediyordum bugün sabahtan beri hissedemeyince korktum açıkçası
mehtapdnz Sen sitrese girme benim 23+4.gün dünden beri hareketleri azaldi gelısım aşamalarindalar uyuyodur karnini sev konuş gelır kendine ozgl_1234
Herseydenbiktim ozgl_1234 Ay evet bende 21 haftaya girdim bikac gün önce hissediyordum ama şu an yok endişeleniyorum, elim durmadan karnımda haftaya detaylı ultrasonum var daha küçük belki de uyuyor ama merak ediyorum :( guzel düşünelim