Es_Es16 inşallah alırsınız Rabbım en kısa zamanda duyursun atışını size. 🙏 Kanamaniz yoksa kesinlikle bekleyin. Beklemenin zararı yok çünkü. 2 doktora gittim biri bebegi gordu geriden geliyor ama atim yok dedi digeri bebek de atim da yok dedi ve kurtaj önerdi. Sonra bekledim hiç kanamam yoktu bir arkadaşım doktor önerdi artık tamam dedim 3. Doktorun dediğini dikkate alicam. Ve o gün hiç beklemiyorken kalp atışını hem gördüm hem duydum. Kanamaniz yoksa bekleyin bebek görüldüyse umut var geriden geliyor olabilir gec gelişiyor olabilir veya belki de nazlı bi bebektir ben oyle düşündüm çünkü 3. Doktora gittiğimde “bak senin ufaklık arkaya saklanmış” dedi. Kötü düşünmeyin stres yapmamak elde değil ama pozitiflik çok etkiliyor inşallah duyacaksınız siz de 🙏