Slmcnmyeniben bende pcosum devlet hastanesi hemen aşılama tüp bebek yonlendirmesi yapıyor ben tüplere felan baktırınca sıkıntı olmadığını anlayınca gitmedim çok fazla kilom yoktu ama gene de kilo vermeye çalıştım yürüyüş yaptım takviyeler aldım daha sonra yumurtlama takibi yaparak gebe kaldım şükür eğer tüp bebek süreci istemiyorsaniz biraz araştırın pcosta beslenme yaşam tarzı vb konuları isterseniz