İkinci bebek istediğimiz için doktora gittim fakat beni hiç tatmin etmedi. Odasına girdim sekreteri sorunumu sordu bende pcos olduğumu ve gebelik düşündüğümü söyledim o sırada doktor geldi ve başka bir hasta vardı içerde onun yanında direkt bana kilo vermelisin zayıfla dedi neyse muayeneye aldı sadece üstten ultrasonla rahime baktı adetlimisin dedi evet dedim yumurtalıklara bile bakmadı 5-10 sn tek ultrason tuttu çekildi ve adetin ikinci günü hormon testi yaptır eşin test versin rahim filmi çektir tüp bebek yaptır dedi o kadar canım sıkıldı moralim bozuldu ki 😔😔 ilaç tedavisi yapamaz mısınız dedim hayır ilaç tedavisi yapmıyoruz tüp bebek yaptır dedi.