Hatice-3368 Kızlar selam bugün biraz lekelenmem oldu doktora gittim progestan başladı 6+2 yim haftaya tekrar gel dedi kalp atışı için sizce düzelir mi bu lekelenmem ya da kanamaya döner mi daha önce de düşüğüm oldu çok korkuyorum
Karanfill Hatice-3368 gebeliği boyunca kanama.yasayan.anneler.bile var sağlıkla doğum yapıyorlar iyi düşünün iyi olsun. İnşallah sağlıkla kucağıniza alırsınız