Bana da önceden odada takıldı.hissettim baya .tamam ölümlü bi ağrı değil ama acıyor işte ama benimki genel anestezi olacak yine. Genel anesteziden sonra acaba takarlarmı rica etsem yoksa yine önceden mi takılır.çıkarırken o kadar zor değilde takarken acıdı benim😣 sezeryan değil onu düşünüyorum.bide ameıoyyat sonrası sırtımda soğuktanmıdır nedir kas ağırısı oluştu 2gün geçmedi ağlıyodum artık geceleri, nefes alırken kaburgam sanki ciğerime batıyodu.başına gelen varmı neyden olur .nasıl önlem almalıyım? Kasgevşetici krem de, Ağrıkesici iğne de vuruldu hiç banamısın demedi ağrı.sezeryanım o kadar acımıyodu