Bumah Hanımlar bebeğin hareketini hala hissetmiyorum cuma gunu 18 haftalık olucaz yada hissedip ben mi anlamıyorum hareketi ben elimle mi hissedicem yoksa durup dururken karnıma darbe şeklinde mi
Busra2013 Bumah bende 18 de hissetimnikinci gebeligim suan 19 haftaya girdik birden sag kasigimda kayiyo gibi oldu elimi koyuncada hissetim kaydigini hareket ettigini
Sitasya Bumah bende hissetmem anlamam sanmistim ama patlayan şeker gibi değişik biseyler hissediyosunuz 🤣🤣 18+3 olduk bu arada
tahamommy Bumah elinizi koyduğunuz da mümkün değil hissedemezsiniz içerden pıt diye bişey hissediliyor gazdan farklı bişey ayırtedilebiliyor bende şuan 19+5im 18. Haftada bazı akşamlar sadece bir pıt hissediyordum bu 2 gündür daha uzun sürüyor elimi koyunca hareket etmiyor eşşek sıpası 😅
bikbikbikaak Ben 19′da pıt diye bi şey hissetmiştim, gerçekten anlattıkları gibiymiş mısır patlıyor gibi düşünmüştüm hatta. Tam olarak 20′nin sonlarında hissetmiştim tekme şeklinde