2girls1boymom bel ağrım yoktu ama bahsettiğiniz bıçak batması hissi oluyor 2 haftadır. Su an 32 haftalık hamileyim. Doktor normal olduğunu ancak geçmeyen ve sürekli olan ağrıda mutlaka hastaneye gitmem gerektiğini söyledi. Bir de doktor tavsiyesiyle magnezyum kullanmaya başladım. Sanki ağrılarım briaz azaldı. Geçmiş olsun