annila Valla bacım doğum temizliğine başladım 30 haftalığım, cam silmeye kadın gelecek birde halılarımı yıkamaya verecem. Onun haricinde ki bütün işleri kendim yapıyorum. Bütün mutfak dolabını döktüm yıkadım, sildim yerleştirdim. Sadece herşeyi 1 günde yapmamaya özen gösterdim. Yorulduğumu hissedince dinlendim, vücut sıcaklığımı dengede tutmak içinde bol bol su içtim iş yaparken. Dolapta çektim, yatakta yıkadım. Bebeğin sağlıklıysa kendini yormadan herşeyi yapabilirsin. Bir risk durumu varsa zaten elini bile sürme. Benim ilk haftalar düşük riskim vardı, kalkıp çorba yapıp geri yatardım. Yoruldukça dinlenin yeterli. Bel, bacak ağrınızda dinlendikçe geçiyorsa bi sorun yoktur.