Leylak34 İlk bebegim olacak kizlar arastirmaktan yoruldum artık. Surekli hastaneye gidip bebegi görmek istiyorum ve sürekli bebek icin ne alinir ne alınmaz bakıyorum . Psikopat yaptı analık beni daha dogurmadan.Sizde durumlar nasil?
SuEr_Tu1512 Leylak34 Çok normalll Analık işte o🥹 Benim 2.gebeliğim olmasına rağmen sanki ilkmiş gibi hissediyorum. Sürekli görmek istiyorum, sürekli evlatlarıma birşeyler bakıyorum 🥹🥹
Talentedmom Leylak34 2.ye hamileyim çok zor hem de dünyanın en zor şeyi olabilir ama en güzel şeyi de
HumaBetul342 bikbikbikaak offf o benim en acılı yanım normalde zaten duygusal biriyimdir anne olunca konu çocuğumsa bı fena oluyorum eskiden soğukkanlı dayanıklıydım topuk kanı alıyorlar mesela duramadim eşime emanet ettim gittim köşede o ağladıkça bende ağladım.Aşı yapılıyor yine aynıydım ikincide nasıl olacak bakalım ben hüngür hüngür yerlerde ağlarım artık 😍😭
Leylak34 Talentedmom Daha doğmadan bu kadar şeyi düşünüyorum sürekli araştırma halindeyim. Görgüsüzlük mu yapıyorum bilemedim ama değişik bi mod.
Talentedmom Leylak34 bebek doğunca daha da farklı oluyor herşey o duyguyu yaşamak çok daha farklı oluyor hatta annemi arayıp ağlayarak anne şimdi seni daha iyi anlıyorum demiştim
bikbikbikaak HumaBetul342 ben de normalde öyleyim yani bebeğime değil anneme eşime falan da öyleydim. Bebekte iyice sapıttım 😂😂 olsun güzel yine de 🥹
Datlum Baharın videosu gibi olacak ama hiç bitmiyor hiç büyük oğlum 10 yaşında her gün her dakika endişem daha artıyor. Büyüdükçe özgürleşme ye başlıyorlar bitmiyor yani 😄