Girlmama benim kızım 2. Bebek , doğduğunda sarı gibiydi kaşı gözü saci yoktu neredeyse. Sonra sonra sarı sarı olmaya başladı. Şuan 3 yaşında saçları karamel . Her gören boyattiniz mi sacini diyor 😁
Oğlum var ilk bebek oda esmer saçı gözü kara , ikisi birbirinden farklı oldu 😁😁oğlum doğduğunda siyahtı ama saçları kaslari kiprikleri