Kızlar Allah beterinden saklasın ama esirgedikçe başıma bişeyler geliyor. 25 haftadayım dün akşam koltukta uyuyakalmışım sırtüstü birden kalktım kendimi unutup mekik çeker şekilde kalkmaya çalıştım düz bir şekilde yani yan dönmeden uyku sersemiyle. Kalkarken karın kaslarım aşırı zorlandı ağrıdan kalkamadım geri sırtüstü düştüm düşerken de ayrı zorlandı. Dün akşamdan beri de ağrısı geçmedi. İşe de gittim otururken ara ara bebek hareketleri hissettim ama yine de endişeliyim ağrı niye geçmiyor tam zorladığım yerde. Kas incinmesi falan mıdır inşallah sadece basit bir kas ağrısıdır bilgisi olan var mı 😞