Rmys0 ben kullandım biberon ama düzenli olarak vermiyorum sık sık mesela 3. Haftaya girdikten sonra sabahtan akşama kadar memede kaldığı bir dönemden geçiyoruz nerdeyse ve ilk gün sabah namazından 3-4e kadar akşam emdi. Artık ağlıyordum oğlum neyin var diye çünkü çığlık kıyamet doymuyormuş sanırım tek meme ile. Biberonla bi 80cc süt verdik kayınvalideme bırakıp kaçtım 😂 uyudu o şekilde şimdi de çok yorgun düştüğümde emzirmekten bir öğün veriyorum. Ben dinleniyorum kim varsa evde eşim ya da kv o veriyor yani. Oğlum da emmeye devam ediyor çok şükür. Ama emziremediğiniz göğsünüzü çok iyi sağın. Ben tek sağımda 120cc süt sağıyordum şu an 30 bile çıkmıyor üstüne dün mastit oldum 39-40 dereceden aşağı düşmedi bi ara ateşim. İnşallah sizde de red olmaz ve doya doya emzirirsiniz